Maja Lindberg

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Maja Lindberg - 8 januari 2014 22:46

Idag var då den första skoldagen och jag är sjukt pepp på att gå i skolan igen. Jag är som sagt en nörd som gillar skolan. Men seriöst, det va riktigt roligt att träffa alla igen. Det var en typ vanlig dag, vi hade lektioner, raster, lunch. Jag och Sakarias flörtade lite på gympan osv....
Jag vet inte varför, men jag är så jobbig på engelska och svenska lektionerna! Jag sitter och halvviskar kommentarer, jag säger ja hela tiden (som man säger för att visa att man lyssnar) och jag suckar. Det stör extremt mycket och jag vet inte varför jag gör det?! På alla andra lektioner är jag lugn och jobbar, men just på Lenas (läraren i engelska och svenska) lektioner stör jag. Beror det på läraren? Beror det på att jag sitter bredvid Sakarias? ICH DON'T KNÅVV...
Men iaf godnatt <3

Presentation


Hej, jag heter Maja. Jag bor i en by i Norrland där absolut inget händer. 2014 ska bli bästa året någonsin! I år ska jag äntligen få killen jag har varit kär i sedan förra året. JAG LOVAR!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards